tisdag 31 augusti 2010

hur högt vill du fara?


hej bloggen!
sitter med flugsmällan som mitt bästa vapen just nu ! jädra geting som har vågat komma och skrämma livet ur mig ! och just nu har jag inte en aning om vart den tagit vägen :s

ni kan ju typ glömma allt jag skrev om eclipse igår x'd
det rörde runt lite för mkt i mitt stackars huvud ;)
vid maten idag fick jag svar på tal när jag helt och hållet blandat ihop tredje och fjärde boken !
så det var ju inte så konstigt att inget av de som jag väntade på och hade läst skulle komma i den tredje filmen när jag läser den fjärde boken ! hahah oh herregud ;p
läser man två böcker på raken så blir det väl antagligen så ..
sen äre ju amanda hjert vi snackar om ock ;)


lekt med clara idag, hon hände med mig som sällskap när jag skulle sola, sen drog vi och kolla på fotboll, nu blire läxläsning för min del, pussar !

jesus getingen är mindre än en halv meter ifrån mig nu :s
UUUUSCH !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar