söndag 22 augusti 2010

radion spelar vår sång

hej bloggen,
inte alls skriv sugen men känenr mig lite tvungen..

igår var det grästorps stora dag! Augustifestivalen
jobbade på dagen, men jag deppar inte allt för mkt för det, för kvällen blev bättre än jag väntat! med vissa undantag såklart...:/
hade iaf en underbart rolig kväll med många underbara människor !
kan tyvärr inte avslöja de roligaste sakerna i bloggen, pga av det att tillmästadels läser bara min släkt bloggen ;p
men en riktigt lyckad kväll/natt blev det!


men som sakt allt håller sig ju givetvis inte perfekt, och nu känns de som att allt som äntligen började bli bra kraschar.. igen .. :'/
jag pallar inte detta mer, vill bara ha allting som de var förut, men det är något jag vet inte kommer att komma tillbaka...
vet inte vart jag ska ta vägen just nu, snälla take me to a better place!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar