söndag 29 augusti 2010

snurra min jord igen

tjenare tjenare!
junkfest sög rumpa, men sällskapet gick inte att få bättre :D
Fanny john och jag drog te överby och där blev det lite röjning i plånkan!

t-shirt från ginatricot

farmor skjorta från ginatricot

stickad härlig tröja från ginatricot

döskallering
peacering & armband från JC

plånka från vila

givetvis när man kommer hem kommer man på massvis med saker man glömt köpa, men jag får fjäska med någon som vill åka med mig till stan nästa vecka igen ;d
både tights, skjortor och nagellack saknas ! :o
men vill tacka för en rolig dag ändå, även fast john vakna upp i en buske och va bakiiiss ! hihihihi ;)

nää detta inlägget tog mig nästan en timme att göra om alla ville veta, fotografera beskära och laddda upp ;D men de gillas, för nått vettigare har jag inte för mig!
ikv blir det eclipse med trevligt folk ! pussar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar