måndag 30 augusti 2010

he go left, i stay right


tjenare min älskade blogg ! hur är det med alla?
med mig är det helt okej faktiskt (y)
drar och tränar sen. första gången på typ tusen år?!
rör dels inte bollen, men jag och min hostkamrat clara pustar tungt när vi ska köra styrka ist ! sattsar stenhårt!
haha , eller njae vi får väl se hur det går med det xd

hängde med trevliga människor på eclipse igår, hade höga förväntningar på den filmen, men jag blev faktiskt besviken !
grejen är ju den att dom ska göra två filmer av tredje boken,typ del ett och del två eller nått, men det hade ju givetvis jag inte en aning om. Så jag satt i biostolen och kunde inte sluta sitta still med fötterna när jag stressat kollade på klockan och sett att det gått två timmar och inget av det jag läst om som är det bästa i hela boken inte hade visat sig på bioduken än! hela eclipse filmen är typ en tredjedel av boken x'd så när sluttexten började rulla blev jag riktigt sur, tills clara kom men nyheten att de ska göra en film till! shiit, den kommer bli en höjdare vill jag lova ! :D men nejnej, fatta inte fel nu, filmen var fortfarande riktigt grym!

ni får ha de så himla bra nu ! pössar :*****

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar