onsdag 6 juli 2011

trött och foten värker

Timbuktu – Resten av ditt liv
Första gången Max spelade upp denna låten för mig tyckte jag inte direkt om den, men nu när den spelats på radion hela dagarna i restaurangen så har jag fattat hur härlig den är :)

Kollade på Allsång på skanksen eftersom självaste sångguden Håkan Hellström var där och sjöng, och det var bara så bra det kan bli :) Vet inte varför, men varje gång jag ser honom på tv eller på konserter går det inte att sluta le. Han har något speciellt :)
Längtar redan tills i höst då han är på Liseberg , men först blir det att leva livet under sommaren, och nu på fredag åker jag och pappsen ner till malmö och träffar brorsan :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta och sen kommer min max och sover hos mig. Vi har månadsdag imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar