måndag 25 juli 2011

Gothia

känslan av Gothia och alla minnen samlas tillsammans med denna härliga låten!

landat på hemmaplan igen efter en underbar födelsedag, härliga vänner och mycket fotboll!
Gothia cup är ett starkt minne och kommer att sitta i!

Jag är så stolta över oss, Vi förlora 3/4 matcher i gruppspelet vilket var surt och sorgligt, men sista matchen mot U.S.A blev vår vänding. Vi gick och vann med 5-1 vilket gav oss ett b-slutspel som vi vann med 13-0 ( vart hade alla dom målen vart under cupen? :o ) Sedan vann vi nästa match därefter mot tyskarna! och nästa dag vann i ösregn och lerbad där bollen inte kunde rulla en meter.
Sedan kom avgörandet till semin... Vi leder med 1-0 mot ljungby tills
ljungby får ett skott på mål som vår målvakt nathalie lämna retur på, samtidigt fäller en ljungby tjej Hanna som står i målområdet och en annan ljungbytjej skjuter på returen rakt på hannas hand, ( hon ligger fortfarande på marken..) och dommaren som vi skulle göra kebab utav dömer straff?!?!

Ni kan förstå vad som händer, straffläggning efter slutsingnal och vi åkte ut, Det var en sån sur
känsla så jag trodde jag skulle falla under marken!

men jag är stolta över oss och våran vändning! :)
Nu är jag hemma igen och har haft två underbara dagar med min pojkvän ! :)

Det indiska laget som vi mötte, oh dom var så gulliga som ville ta kort med oss även fast dom åkt på storförlust :*



Mexico!

Mål mot Usa

Pappa och Kerstin kom och överaska mig med en fin present och bjöd oss tårta på min födelsedag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar