lördag 9 juli 2011

sängdags

hej bloggen! hemma från Malmö, usch känns som att suttit i bilen 1984755 miljoner timmar :p
Flytten gick väl bra, jag gjorde inte så mycket utan mest stod i vägen, packa ner kläder och rulla porslin i papper + ta ner hyllor. hm Det var nog fan mer än vad brorsan gjorde själv! ;) haha, nä pappa gjorde ett riktigt bra jobb, utan hans tidspress hade vi aldrig blivit klara ! ;)

och här sitter jag och klagar över bilresa i 4 timmar fram och tillbaka.
Max sitter just nu i en bil påväg ner till Barcelona, usch fy! Tänker bara på resan till Spanien med spanska klassen, bara det var jobbigt, och vi kunde ändå lägga oss över sätena gå på toa när vi ville, kolla på film och sträcka på benen + olika människor ;) ah okej bussresan till Spanien var ändå helt okej, men man blir ju så rastlös! :o

Jag tänker på dig hjärtat ! :*

Nu ska jag hoppa i sängs, ska ställa klockan imorrn och ge mig iväg till Lysekil med mamma, där ska vi åka båt och bo tillsammans med moster Kerstin med familj , hoppas bara det blir fint väder så man kan glida runt i båten och få massa färg! :) Har inte fått en ända solstråle på mig känns de som! :(
jag just nu, Sleeten, men ny duschad ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar