fredag 8 juli 2011

släng ner nyckeln min fina.

sitter nu dom sista minutrarna och lyssnar på Håkan hellström innan max kommer och hämtar mig och kör mig till busstationen :)
Har jobbat 8.00-12.00 idag och nu tar jag snart bussen till trollhättan där pappa väntar med bilen, och sen bär det av ner till bror i malmö och hjälpa honom flytta :) han ska byta lägenhet och flytta in med en kompis :)

Kommer hem imorgon kväll/ natt och på tidig söndag åker jag ner till Lysekil och stannar där tills Torsdag, så det blir dåligt med inlägg under de dagarna.

Inatt åker min älskling till Barcelona och ja, jag är lite avis och jag kommer sakna honom som ett as !

Här kommer dagens klädsel, pussar på er! :)


















































T-shirt ifrån Carlings,
Höga shorts ifrån Croccer ( gamla fula jeans som jag klippt av)
Nylonstrumpor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar