tisdag 28 september 2010

studiedag!

tjena göllungar !

sitter nu på min ledig och vakna för en liten stund sen :)
hade tänkt att göra en liten sammanfattning av de tre dagarna jag inte bloggat på..

söndag:
åkte till stan tsm med jenny!
riktigt roligt var det !
mc'donalds :'D
inkasserade detta

ringar från ur&penn

armband från jc :)

stiletteo volume mascara :)
tkr jag har lyckats ganska bra med bilden ;) haha

nagellack från h&m :)

skarf från jc :)

köpte även ett baslinne från hm :p


igår hände inte direkt så mkt, stod i caféterian hela dagen men skolans jobbigaste människa -.-
trodde jag skulle strypa henne där ett tag x'd

Studiedag idag , och jag ska klippa mig, skall bara ta det slitna och eftersom jag inte klipper mig hos lotta så vågar jag inte göra nån ny frisyr eftersom dom för typ tre veckor sen klippte av amanda johanssons hår till axlarna när hon bara skulle toppa det ?! :s
hjääälp, snälla klipp inte av mig håret för allt i världen :o

som ni ser har jag blivit brunett ! :D

pussar på er ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar