onsdag 29 september 2010

mumma!

oh så gott !
sitter och gottar i mig en otroligt god äppelkaka framför idol! :)

min dag börja ju kankse inte riktigt som den skulle..
vaknade tjugo i åtta och skolfotot skulle knäppas av halv nio.. skulle även vara i caféterian klockan åtta men nej,nej det han jag inte till! så med andan i halsen ? ( säger man ens så xd) stod jag tillslut och gjorde ett gott försök att inte se efterbliven ut på skolfotot, men jag lyckas alltid x'd

sedan in i caféterian och spendera hela dagen med max, han är rolig han.. x'd
följde sedan med han hem och det det var trevlans !

nä men annars, har suttit med matteboken i högsta hand , fick reda på idag att det var matteprov imorgon :s oj,oj !!

klippte mig igår och jag blev riktigt nöjd! :)
provade äntligen på nått nytt, klippte av ca 7-8 cm och har nu lite kortare hår :p

här har ni bild på de !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar