tisdag 7 september 2010

heeeeeeeeeeej !

sketa fint väder, ändå sitter jag med en filt virad hundra varv runt om mig och ändå fryser!
sov tvåtimmar efter skolan men huvudvärken är fortfarande kvar vilket den gjort hela dagen!
och mina näsa är så gott som hel täppt!
första fotbollsträningen för mig igår satte sina spår och jag känner mig inte direkt så frisk... men får nog ta mig till skolan imorgon ändå!

som sakt fick åter igen leka med bollen igår, men får faktiskt säga att det inte var så roligt, hade saknat det jätte mkt, men kände ändå att det inte alls var så roligt....
vet inte om jag börjat tröttna på fotboll, vilket vore sorgligt, för hela laget står mig så himla nära! och vi har alltid roligt på träningarna.. men de känns inte som en sån stor grej att träna något man inte dras till lixom, ah jag får ta med en rejäl funderare asså!
har ju fått i mig att jag vill börja boxas..!

nä nu har jag ingen energi kvar, får lägga mig och kolla tv, idol börjar ikv ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar