tisdag 14 september 2010

hej min tysta blogg, hur fort har inte dessa dagar gått sen sen de va lördag elle?!
har inte hunnit blogga över huvudtaget ;p

men lördags kvällen var väl helt okej!
tillbringade den tsm med amanda johansson, på kvällen drog vi till emelias kräftskiva! mumsigt!
avslutade kvällen med en rejäl skräckfilm! holy shit!
den första filmen jag blir rikrigt skrämd av så att jag hoppar upp en meter i luften !
den äckligaste och läskigaste film jag någonsin sett. trailern har ni här !
INSTÄNGD 2




söndagen bestod av jobb, och sen åkte jag till mamsen!
igår blev de plugg hela dagen, vilket denna också består av -.-

och jag har nog aldrig varit så hära förskyld! det är som lim i näsan på mig !

bilden kommer i ett annat inlägg , pussar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar