tisdag 30 augusti 2011

ser hela stan sjunka, som titanic med alla ljusen tända.


hej blögga!
hemma ifrån träning, fick avbryta och gå därifrån efter bara 45 minuter då hela skallen snurra på mig och jag inte mådde precis som man skulle. Nu är det lite bättre och jag får hoppas jag tar mig ur sängen imorn och kommer till skolan, har inte råd att stanna hemma och vara sjuk nu när vi har börjat med ett projekt på median då vi imorn ska knäppa alla bilder till vår inervju redovisning, vi har fått vara journalister och ska sen redovisa sin intervju muntligt tillsammans med bilder som förknippas med personen man intervjuat.

Så idag har vi lärt oss lite granna om fotografering och bla bla, hinner inte skriva så mycket mer, måste hoppa in i sängen så jag är pigg och fräsch imorgon! :)

godnatt allihopa! :)



eftersom jag aldrig har tid till att ta nya bilder på mig själv eller lägga upp nya bilder på saker jag vill visa, så valde jag denna gamla bilden, som visar hur mycket jag vill ha tillbaka mitt mörka hår! Ge mig hööööööst! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar