fredag 19 augusti 2011

man måste dö några gånger innan man kan leva!


hur man ens lyckas att beskriva mina känslor just nu . det är bara omöjligt..
jag börjar ruttna likt som hösten börjar trappa in och löven snart faller till marken.
Som just denna kväll som har varit så underbar med en av dom allra bästa människor som finns i mitt liv. Din vänskap är guldvärd!


nu på kvällen senare timmar sitter jag och tänker på just den personen som ligger så tätt intill mitt hjärta, vad du gör och hur du har det, tillsammans till musiken som får alla tankar att fara och man blir nästan yr av den underbara känsla man får i allt elände som på nått sätt förknippas med musiken som samtidigt gör mig så lycklig i min tillfälliga olycka.
Hur kan man förklara att musik, instrument och sång kan få en att känna så många känslor, lycka, värme man får funderingar riktade till musiken , till texterna.

Svårt att förstå, det var det jag sa, omöjligt att beskriva mina känslor som virlar runt till tonerna av älskade håkan hellström som är min musik och mina tankar ikäll jag är endast 2 steg från paradise.
tack håkan för att din musik gör min kväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar