måndag 22 augusti 2011

första dagen på gymnasiet!

jaaapp, från att vara äldst är man nu minst igen! Första dagen och jag är än så länge positivt överraskad! vi är ett härligt skönt gäng och jag har redan funnit vänner då jag imorse kom helt vilse och ensam ! ;)
Jag har alltså nu börjar på Måg i Trollhättan på det nya Media programmet!
Vi delar lixom med bild och formgivning och tillsammans med oss i estetik och media blir vi tillsammans en klass, men dock olika inriktningar på projekten ! jag ser verkligen i fram emot denna termin med att upptäcka nya personligheter och roligheter!

Har vart med pojkvännen idag, OCH vart och köpt min dröm skinnjacka jag dyrt blev förälskad i när jag var i stan med sanna i lördags! Så kalaset som var igår så fick jag 1500 kr och hade idag råd att köpa jackan för 1400! :) visar bild imorgon! :)

I lördags fyllde Fanny år och vi hade en mysig kväll hemma hos henne ! :)

nä , får la ta mig nått litet i magen, min mage kurrar och sen hoppa i sängs för en ny dag med någon slags tävlingsdag imorrn ! ser fram emot detta :)

godnatt på er! :)

Har tyvärr ingen rolig bild att bjuda på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar