måndag 27 juni 2011

Rubrik.

hej och glad midsommar i efterskott på er!
jösses, att ha en blogg att sköta hinner jag ju inte med! ;)
nämen! första veckan på sommarlovet avklarat. Och för 2 timmar sedan kom jag hem från första dagen på Restaurangen. Ska vara där i 2,5 vecka nu, och sen blir det 3 veckors semester med tripper till Halmstad, Göteborg och Stockholm, och sen hem och jobba igen! ;) jösses jag ska bara jobba x'd

Nu har jag precis duschat och sen ska jag vara med min max och han sover hos mig inatt :)

Men innan jag spenderar min tid med honom ska jag iväg till audio video och checka om dom har Samsung Galaxy S2 i butik, så att jag får känna på den :)
Fyller år om ynka en månad och hehe, nu jävlar ska jag få en ny mobil :)
Massa kramar på er! och jag önskar er en fortsatt trevlig måndag och vecka! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar