fredag 10 juni 2011

end of the rainbow



– Sunrise Avenue - Hollywood Hills (Official Video)
underbar låt! gaah, sitter och lyssnar på den hela tiden, och jag får svaga vibbar ifrån Spanien :)

Tjaa, skolan är seeeg som fään eftersom ingenting händer, städar kollar film och grejjar med lärarmiddagen :p

men äntligen Fredag och sen åker vi ut till Lillemors sommarstuga på Måndag och sover där till Tisdag, Sen onsdag friluftsdag och på kvällen lärarmiddagen :)
Och på Torsdag går vi ut nian! :) helt otroligt ! :D

Nu ikväll ska jag vara med min max, och imorgon ska vi på bröllop, och jag och Clara ska hjälpa till lite granna servera osv :) Mycket trevligt! :) hoppas ni alla mår bra! pussar på er (L)

Så småningom, kommer allt jag köpte i Spanien upp :)

Idag har jag vart hos frissan och slingat / klippt mitt hår ! :)
Pussar på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar