måndag 20 juni 2011

reder ut

hejsan! Sitter och är hur uttråkad som helst, så jag tänkte bara reda ut lite saker och ting som egentligen är helt oviktiga.
för det första! : beställ inte klänningar ifrån Stylebystars.se!
Som jag visade och sagt i tidigare inlägg beställde jag mina två klänningar till skolavslutningen och lärarmiddagen från stylebystars, gör inte det...
jag beställde mina två klänningar den 8 maj och den 20 maj hade jag fortfarande inte fått någon av dom. När jag kommer hem ifrån Spaninen har jag bara fått mina vita skolavslutnings klänning, vilket var en lättnad, MEN min svarta klänning till lärarmiddagen syntes inte till. Jag mailade hemsidan men fick aldrig ett svar, det var nån datamaskin som svarade på mailen, med skrev dock bara datum och tider malien var online. Jag skrev då ett personligt mail, och förklarade att det var väldigt viktigt för mig att få svar på vart min svarta klänning tig vägen, givetvis hade dom stäng pga pingst osv, tillslut svarade dom att " samtliga klänningar på beställning skickas iväg inom kort, Ni kommer ha dom innan den 31 maj.
Dagarna började gå in på Juni och jag hade fortfarande inte fått min svarta lärarmiddags klänning och nu började jag bli riktigt arg över att jag fortfarande inte fått den. Under dom första dagarna på juni mailade vi med stylebystars nästan varje dag. Och dom hade sett att jag bara fått en av två klänningar och dom skulle göra allt dom kunde för att jag skulle få den innan det var försent.
En vecka inna
n lärarmiddagen kunde jag inte vänta längre och krävde en avbeställning och pengarna tillbaka. Jag har skrivit vilket konto dom ska sätta in pengarna på osv. Jag mailar dom fortfarande men det är någon slags data som svarar.
Idag är det den 20 juni och jag har fortfarande inte fått pengarna tillbaka.


Dom har lovat mig en annan svart klänning gratis som en liten tröst för allt krångel..
Tråkigt att det blir så.

Istället k
öpte jag en svart klännning från Nelly och fick den en dag efter beställning, Det märks att Nelly vet vad dom gör..
Dock tror jag att Stylebystars är ett ganska nyuppstartad företag med ett gäng unga tjejer som inte riktigt har koll på allting och att sidan och gått dom lite över huvudet, Jag hoppas både för deras skull och för kunder i min situation att dom löser detta och blir starkare som sida.
För dom har otroligt snygga klänningar!




Istället beställde jag denna klänningen som också var rut mfl.







































Klänningen är jäkligt fin och jag är super nöjd! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar