söndag 7 november 2010

ta mig till kärlek, ta mig till dans, ge mig nått som tar mig någonstans!


HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :D
gårdagen kunde inte blivit bättre !
hela skandinavium va fyllt och håkan va bättre än bäst, hela taket lyfte och rysningarna gick över hela kroppen! :) underbar känsla!
helt klart bästa kvällen på länge! :)

den började väl kankse inte riktigt som den skulle, största failen , vi blev så sjukt irriterad så att vi nästan börja gråta..
vi hade stått i kön, och när vi väl kom fram fick vi går ur, och varför? jo därför att vi hade systemkameror med oss, asså hallå va är grejen?! man får ha vanliga digitalkameror "som får plats i fickan" men inte en systenkamera?.. asså va tror dom? ska ja slänga den i huvet på honom?!
oh... bara så jävla irriterande så ja trodde ja skulle slå ner henne, och sen får vi dissen av mcdonalds som inte tog emot kamerorna så vi kunde lägga in dom .. men "det var redan fullt av 10 kameror" va nära på att nita den tjejen också,, här har vi suttit och ätit på
eran tattiga "restaurang" och ger er pengar så ni kan gå runt, men nänä, det är tacken...

aja vi blev iaf av med kamerorna och vi fick en super kväll! håkans förtjänst :)

så att , inga bra bilder är tagna eftersom mobilen inte är så super bra (y) och min skrikande stämma i videoklippen kanske inte är så mkt att komma med så får vi se hur ja gör !
men underbart var det ! :)

idag har de vart kalas för min 9åriga kusin erik :) och han och oscar har gjort fin fina armband till mig , med deras namn på :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar