fredag 26 november 2010

lyckad morgon ... -.-


26 november och pappsen fyller 48 idag ! :)såååå, eftersom jag inte hunnit under veckan skulle ja idag ta bussen med amanda till överby och köpa en present..för det är studiedag idag :D jag ställer klockan för att hinna med bussen, och när ja vart uppe och grejat lite i 20 minuter kommer ja på att jag inte har en aning om vart mitt busskort är ! :o
och i mitt sånt dära blåa busskortsfack ligger även mitt kontokort sen ja gav pengar till ida ! asså vart fan ska ja ta vägen ! dom ligger ingenstans :s har vänt hela huset upp och ner nuu, ! och ja har inga lösa pengar att gå till småttan med heller.. jävlans skit! och sen ringer amanda och säger att bussarna är inställda så att.. ooohh jävla skit morgon !
så ja fick ringa pappsen och förklara att han inte får nån present idag :( otroligt pinsamt dessutom! men han va lika glad för de! tanken som räknas sa han! ;) men j
aa ska nog hitta på nått litet och gratis ska ni se! får kanske köra på hemmamassage som anne tyckte att ja skulle..
Pappa ska iallfall få en hejdundrandes julklapp i år iallafall! ifall mitt kort har dykt upp vill säga .. :p

jaja, nu ska ja hämta min macka som ligger i mikron , och som har legat där i snart en timme x'd


GRATTIS PÅ DIG PAPPA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar