lördag 13 november 2010

sprudlande känsla !

heej bloggen ! :)
har inte haft nått att blogga om denna veckan eftersom den bara har bestått av pluggning inför noprovet som är på tisdag.. gäller verkligen att det går bra, eftersom vi söker in på höstterminens betyg! pluggar som fan till detta provet eftersom de sista noprovet är atomfysik och det är inte riktigt min grej kankse..
så ah , så mkt mer har ja inte gjort.

Igår var det fredag och ja tillbringade den med jenny en liten stund på kvällen, vi åkte en sväng och umgicks med max och adam, men vid tio skulle jennypenny hem, och jag fick meddelande utav sebastian att han och rasmus va i grästorp, så ja drog till torget och tjöta med dom i en timme, det var riktigt roligt ! härliga killar de dära ! så dom körde hem mig och tja, hängde med in till mig, fast vår plan fungerade inte riktigt som vi planerat.. hehe, tror ingen fattar men ah, det var en perfekt punkt på den kvällen!
Idag var det upp och nicka sockerdricka, pappersinsamling med fotbollen klockan 8...
så nu sitter ja och pluggar på provet, medans pappa tagit över min barnvaktning för ellen och moa :) moa har blivit så stor så ja trodde jaa skulle svimma :') dom växer snabbt dom små liven.. :p men får snart gå upp och dansa balett med ellen tror ja, som hon längtat på det efter hon kollade på vår teater ;)

jaa, men om några timmar kommer jenny och ikv blir det bastu hos henrik med max och adam ;)
ni får ha de så härligt :) puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar